PROMO MATERİALLAR

Promo materiallar sayəsində alıcıların diqqətini effektiv şəkildə cəlb etmək mümkündür.

Binaların reklam materialları ilə tərtibatına kompleks yanaşma, informasiya komponentini ən effektiv şəkildə həll etməyə, marketinq vasitələri ilə potensial məhsul və xidmət istehlakçılarının zövqünə uyğun işləməyə imkan verir. Brendin tanıtımı, müştərinin cəlb olunması uyğun üslubda interyer tərtibatını nəzərdə tutur.

POS-materiallarreklam və imic informasiyası daşıyıcılarıdır. Bu, potensial müştərini məhsulla tanışlığa vadar edir. Reklam materiallarında öz əksini tapmış əlavə məlumatlar sayəsində, müştəri, böyük ehtimalla, ozu xüsusi göstəriciləri ilə cəlb edən məhsulu alacaq. Həmçinin, POS-materiallar müştəriyə aksiyalar, uduşlar, endirimlər haqqında məlumat da verir.

Bütün bu məqsədlər üçün:

  • reklam voblerləri;
  • şelftokerlər;
  • hardposterlər;
  • hündür fiqurlar;
  • tantamareskalar;
  • antikraj darvazalar;
  • promo dayaqlar;
  • orqanik şüşə məmulatları;;
  • lövhələr;
  • məhsulların mulyajları;
  • orqanik şüşə dispenserləri;
  • reklam mobaylı;
  • nekhangerlər;
  • volla pressi;
  • plastik palletlər;
  • displeylər;;
  • istehlakçının guşə-lövhəsi;
  • reklam bayraqları;
  • qiymət cədvəlləri;
  • birkalar mövcuddur.

OliveAds Construction & Advertising optimal qiymət və keyfiyyət tarazlığına təminat verərək, istənilən həcmdə reklam məhsulunun hazırlanması üçün sifarişlər qəbul edir. Bizim zəruri səviyyədə hazırladığımız promo materiallar alıcıların diqqətini cəlb edəcək və satışı stimullaşdıracaq.

Nəqliyyat vasitələrinin brendlənməsi

Avtomobilin üzərinə şirkətin rekviziti və ya loqotipi olan müvafiq plyonkanın çəkilməsi. Avtomobilin yalnız düz səthinə deyil, həm də əyri səthə yapışdırmağa da imkan verir.

Üstünlüklər:

  • müəyyən xidmətləri, məhsulları tanıtmaq üçün effektiv üsul;
  • qeyri-standart həllər və kreativ yanaşma;
  • imicin möhkəmləndirilməsi və brendin tanınma səviyyəsinin artırılması;
  • məqsədli böyük auditoriyanı əhatə edir və yeni müştəriləri cəlb edir;
  • mobil vasitələrlə auditoriyanın xüsusi təkliflər haqqında məlumatlandırılması;
  • reklam kompaniyasının təşkilinə minimal vaxt itkisi.
PROMO MATERİALLAR http://oliveads.az/newsite/images/demo/content/blog-77.jpg Super User